طراحی سایت

طراحی سایت خبری و طراحی سایت در کرمانشاه و سایت طراحی کرمانشاه

طراحی سایت

طراحی سایت خبری و طراحی سایت در کرمانشاه و سایت طراحی کرمانشاه

  • ۰
  • ۰

در این مقاله سیب خشک مورد بررسی قرار گرفته‌است .
سلامت اپل خطرات تغذیه سیب را برای خرید و آماده‌سازی سیب‌های یک سیب فراهم می‌کند ?
سیب ترد است , یکی از محبوب‌ترین میوه‌های ایالات‌متحده . احتمالا ً شنیده‌اید : " یک روز اپل دکتر را دور نگه می‌دارد . اگر چه خوردن سیب یک درمان نیست , برای سلامتی شما خوب است .
مهاجران اروپایی سیب‌ها را باخود به آمریکا آوردند . آن‌ها را به بومی آمریکای شمالی ترجیح می‌دادند .
امروزه بسیاری از انواع سیب در فروشگاه‌ها می‌روید , اما درصد کوچکی از آن‌هایی که می‌توانید در فروشگاه‌های خواربار خرید کنید وارد می‌شوند . هر نوع سیب شکل , رنگ و بافت متفاوتی دارد .
یک سیب می‌تواند شیرین یا ترش باشد و طعم آن می‌تواند بسته به نوع " خوردن " متفاوت باشد .
انواع مختلفی از جمله :
مکینتاش نیز با استفاده از مواد شیمیایی به نام فلاونوئیدها می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد . و آن‌ها پکتین دارند , فیبری که در روده شما شکسته می‌شود . اگر پوست سیب را قبل از خوردن آن بردارید , بیشتر فیبر یا فلاونوئیدها را نخواهید گرفت .
فیبر ادامه داد : پس از خوردن , فیبر می‌تواند هضم کند . این می‌تواند شما را از پرخوری نگه دارد . خوردن غذاهای غنی از فیبر به کنترل علایم و کاهش اثرات برگشت اسید کمک می‌کند . فیبر یک سیب هم می‌تواند به اسهال و یبوست کمک کند .
برخی مطالعات نشان می‌دهند که مواد شیمیایی گیاهی و فیبر یک پوست سیب در برابر رگ خونی و آسیب قلبی محافظت می‌کند . آن‌ها همچنین می‌توانند به کاهش کلسترول شما کمک کنند و آن‌ها ممکن است dna را از چیزی به نام آسیب اکسیداتیو محافظت کنند که یکی از چیزهایی است که می‌تواند منجر به سرطان شود .
تحقیقات نشان می‌دهد که آنتی‌اکسیدان‌ها در سیب می‌توانند رشد سلول‌های سرطانی را کند کنند. و آن‌ها می‌توانند از سلول‌های لوزالمعده محافظت کنند که می‌تواند شانس ابتلا به دیابت نوع ۲ را کاهش دهد .
دانشمندان همچنین اعتبار سیب را برای کمک به :
قلب شما با کاهش وزن سلامت استخوان در مغز شما ( کاهش علایم بیماری آلزایمر و کاهش حافظه مربوط به سن ) سیستم ایمنی شما را کاهش می‌دهد .

http://ayzamane.avablog.ir/post/1/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA+%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87+%D8%AE%D8%B4%DA%A9+99+%D8%A8%D9%87+%DA%86%D9%87+%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA+%D9%85%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%9F

  • ۰۰/۰۱/۰۷
  • مهرداد خزاییان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی