طراحی سایت

طراحی سایت خبری و طراحی سایت در کرمانشاه و سایت طراحی کرمانشاه

طراحی سایت

طراحی سایت خبری و طراحی سایت در کرمانشاه و سایت طراحی کرمانشاه

  • ۰
  • ۰

میوه خشک سلامتی میوه و گیاه جووان آل . لطفا ً برای مشاهده متن کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید .
میوه‌ها و سبزیجات انتزاعی به طور جهانی به عنوان سالم تبلیغ می‌شوند . دستورالعمل‌های غذایی برای آمریکایی‌ها توصیه می‌کنند که شما نیمی از میوه و سبزیجات بشقاب خود را درست کنید . او همچنین از این امر حمایت می‌کند که نیمی از بشقاب باید میوه و سبزیجات باشد . میوه‌ها و سبزیجات گروه متنوعی از غذاهای گیاهی هستند که به مقدار زیادی در محتوای انرژی و مواد غذایی تغییر می‌کنند . علاوه بر این, میوه‌ها و سبزیجات فیبر رژیمی را تامین می‌کنند و دریافت فیبر با بروز بیماری‌های قلبی و عروقی و چاقی ارتباط دارد . میوه‌ها و سبزی‌ها همچنین ویتامین و مواد معدنی را به رژیم غذایی تامین می‌کنند و از جمله منابع ترکیبات شیمیایی هستند که به عنوان آنتی‌اکسیدان , فیتواستروژن ها و عوامل ضد التهابی و سایر مکانیسم‌های دفاعی عمل می‌کنند . در این بررسی , ما راهنمای غذایی موجود در دریافت میوه‌ها و سبزیجات را توضیح می‌دهیم . ما همچنین تلاش می‌کنیم تا میوه‌ها و سبزیجات را براساس ساختارها و عملکردهای مشابه شیمیایی مشخص کنیم . تفاوت بین میوه‌ها و سبزی‌ها در ترکیب مواد غذایی مفصل است . ما مطالعات اپیدمیولوژیک و بالینی را در مورد فواید سلامتی میوه‌ها و سبزیجات خلاصه می‌کنیم . در نهایت نقش فیبر در میوه‌ها و سبزیجات در پیش‌گیری از بیماری مورد بحث قرار می‌گیرد .

http://armintoafkh.rozblog.com/post/1


مقدمه : رژیم غذایی بالا در میوه‌ها و سبزی‌ها به طور گسترده برای ویژگی‌های ارتقا دهنده سلامت خود توصیه می‌شود . میوه‌ها و سبزیجات در طول تاریخ , به دلیل غلظت‌های مختلف ویتامین , به ویژه ویتامین c و a , مواد معدنی , به ویژه الکترولیت‌ها , و مواد شیمیایی به ویژه آنتی‌اکسیدان‌ها در نظر گرفته شده‌اند . علاوه بر این , میوه‌ها و سبزی‌ها به عنوان منبع فیبر رژیمی توصیه می‌شوند .
اکثر کشورها توصیه‌های غذایی حاوی میوه و سبزیجات دارند . جدول ۶ - ۷ - خلاصه‌ای از توصیه‌های کشورهای عضو سازمان ملل: کانادا ( کانادا ) , انگلستان ( ایالات‌متحده آمریکا) , و ایالات‌متحده ( 2010 ) . اگرچه توصیه‌های غذایی شباهت‌های زیادی دارند , کشورهای مختلف استراتژی‌های مختلفی را برای جدا کردن میوه‌ها و سبزیجات به گروه‌ها انتخاب می‌کنند . میوه‌ها و سبزیجات پرتقال اغلب در کاروتنوئید بالا هستند و در رده جداگانه‌ای قرار می‌گیرند . با این حال بسیاری از سبزیجات سبز تیره در کاروتنوئید بالا هستند . تقسیم میوه و سبزیجات به مقوله‌های رنگ برای برنامه‌ریزی منو منطقی می‌سازد اما با محتوای مواد غذایی همخوانی ندارد .

http://armintoafkh.rozblog.com/post/1


جدول ۴ - ۵ - تحلیل راهنمای ملی : کانادا , انگلستان , ایالات‌متحده
سبزیجات تازه , منجمد و کنسرو شده سبز تیره , پخته یا خام ( بروکلی , اسفناج , سیب‌زمینی شیرین , شلغم , شلغم , شلغم , سیب‌زمینی شیرین , شلغم , سیب‌زمینی شیرین , شلغم , سیب‌زمینی شیرین , شلغم , سیب‌زمینی شیرین , شلغم , سیب‌زمینی شیرین و لوبیا قرمز ) . لوبیا سبز یا نخود سبز را در بر نمی‌گیرد .
سبزیجات

  • ۰۰/۰۱/۰۸
  • مهرداد خزاییان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی